Донецький національній технічний університетІндустріальний інститут

СЕМІНАР –ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ І-ІІІ СТУПЕНІВ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Дата статьи: 2017-11-02

30.10. 2017 року в Індустріальному інституті відбувся семінар –практикум на тему: «Удосконалення уроку як засобу творчого розвитку особистості учня в процесі допрофільної підготовки та профільного навчання» для вчителів математики та інформатики загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів Добропільської міської ради.

Викладачі кафедри загальноосвітньої підготовки, менеджменту та інженерної механіки разом з викладачами загальноосвітніх шкіл обмінювалися інноваційним педагогічним досвідом; обговорювали вимоги Нової української школи, можливість використання економічних знань в процесі допрофільного та профільного навчання; розглядали професійні та особистісні якості сучасного педагога, які застосовуються в умовах Концепції допрофільного та профільного навчання; обговорювали питання підвищення професійної компетентності вчителів математики.

Семінар складався з кількох блоків: теоретичного, практичного та психологічного.

Під час теоретичного блоку аналізували «Закон про освіту» (к.ю.н., ст.викл. кафедри ЗНП М.М. Пархоменко), проблеми вимірювання якості середньої і вищої освіти (к.і.н., доц., завкафедри ЗНП Н.І.Дяченко ).

З питаннями допрофільного та профільного навчання, специфіки викладання в школі, проблем та перспектив роботи ПНМК вчителів математики Добропільської міської ради виступали: Василенко Т.А. - методист міського методичного кабінету, Хоменко Л. В. - учитель математики, спеціаліст першої категорії Білозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13, Мазурик С.О. – заступник директора з НВР Білозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13.

В практичному блоці для вчителів працювали к.п.н., ст..викл. кафедри ІМ М.О. Бабенко та к.е.н., доц.кафедри менеджменту С.М.Лисенко. Були розглянуті питання фізико-математичної підготовки старшокласників як підґрунтя подальшого панування інженерних спеціальностей та оцінка інвестиційних проектів за допомогою функцій табличного процесора Еxcel.

Психологічний блок був присвячений питанням попередження, вирішення та керування конфліктами в системі вчитель-учень. Цей блок провела психолог центру психосоціальної реабілітації НАУКМА С.Д. Каган. Всі учасники отримали цікавий теоретичний матеріал, мали змогу відпрацювати практичні навички, обговорити педагогічні ситуації та навіть зробити кілька вправ, що допомагають зняти психологічну напругу.


P.S. Дякуємо всім учасникам та колегам за допомогу в організації та проведенні науково-практичного семінару.